Tuesday, April 20, 2010

MESYUARAT AGUNG BIASA PKR TENOM 1-5-2010


18-4-2010 jam 12.30 sampai ke Kinarut. Terima kasih kepada Haji Wahab Timpai, Mail Mathew Ambrose kerana sudi berbincang bersama sama saya. Saya menghargai pendapat Haji Wahab Timpai dan Mail Mahtew, mereka benar benar cintakan perpaduan dan bersemangat waja. Mereka berfikir untuk orang ramai, bukan kepentingan sendiri. Mereka mahukan perpaduan wujud diantara semua pemimpin.

Mesyuarat Agung Biasa (bukan pemilihan) akan diadakan pada 1-5-2010 jam 10.00 pagi bertempat diHotel Perkasa Tenom untuk memilih perwakilan keMesyuarat Agung Biasa Pusat.

Saya telah mengarahkan Gonsibin Pemangku Ketua Cabang PKR Tenom agar menjemput semua pihak yang bertelaga hadir kemesyuarat tersebut. Mesyuarat Agung tersebut akan dirasmikan oleh Mursalim Tanjul Setiausaha Perhubungan Kepimpinan PKR Negeri Sabah.

Kepada Haji Wahab Timpai,
Maaf juga dipinta, kerana saya salah tulis menyusun bahasa Murut Timugon. Maklum lah sudah lama saya tidak berapa ingat lagi. Maksud saya "kroni BN" bukan ulun ulun. Saya tidak ingat macam mana nak tulis "KRONI BN". Harap dimaaflah kesilapan saya itu. Saya tidak sengaja tapi sebenarnya "sudah lupa" semenjak 50 tahun yang lalu.

Kali ini saya hati hati bah. Harap dimaafkan.

No comments:

Post a Comment