Sunday, February 7, 2010

Ceramah Bersama YAB Tan Sri Khalid Ibrahim


Bertempat di Pusat Konvensyen Star City, Kota Kinabalu, berlangsung Ceramah Perdana YAB Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim. Antara penceramah yang turut sama ialah, YB Elizabeth Wong dan YB Dr Xavier Jayakumar.


YAB Tan Sri Khalid Ibrahim, Menteri Besar Selangor memberikan ceramah beliau. Antaranya beliau mahu memperingatkan rakyat Sabah agar berani membuat perubahan di Sabah. Selangor telah berjaya menukar 'corak' dengan memberikan lalulan kepada pemerintahan Pakatan Rakyat.
Kini rakyat Selangor sedang menikmati pelbagai kemudahan dan keistimewaan yang di berikan Kerajaan Pakatan Rakyat, antaranya menikmati penggunaan air secara percuma dan program merakyatkan ekonomi rakyat yang memberikan sepenuh kebajikan dan keperihatinan kepada rakyat negeri Selangor.


Antara ahli Pakatan Rakyat yang hadir. Kehadiran amatlah menggalakkan.



YAB Tan Sri Khalid Ibrahim, Menteri Besar Selangor


YBhg Sdr Ahmad Thamrin, Pengerusi Majlis Pimpinan Negeri Sabah memberikan ucapan kata-kata aluan kepada para hadirin.

YB Dr. Xavier Jayakumar memberikan ucapannya. Antara lain beliau menyentuh 'serangan-serangan tuduhan tidak berasas' yang di lemparkan kepada kerajaan Pakatan Rakyat memandangkan segala program anjuran Pakatan Rakyat senantiasa mendapat tempat di hati rakyat Selangor.

YB Elizabeth Wong memberikan ucapan, beliau menyentuh tentang segala persediaan yang harus di buat demi menghadapi PRU13 yang mungkin di adakan tidak lama lagi. Beliau juga memberikan kata-kata perangsang kepada ahli-ahli Pakatan Rakyat untuk berani membuat perubahan demi suatu kehidupan yang lebih terjamin.

No comments:

Post a Comment