Tuesday, March 23, 2010

PENDAPAT RAKYAT SABAH TENTANG UMNO

Mana mungkin kami orang orang veteren BERDOSA kerana kami sudah beri tahu kepada orang-orang muda bahawa UMNO/BN perlu ditukar pemerintahannya dalam PRU13. Kalau orang-orang muda bersetuju sila daftar nama sebagai pengundi. Kamu tolak UMNO/BN yang sudah EXPIRED itu. KAMU adalah pemimpin masa depan Malaysia.

Md Hamzah Amat
Md Hamzah Amat

saya suka statement diatas.

Hasfizal Hj Guldam
Hasfizal Hj Guldam

Semestinya UMNO BE END ditolak.

Haji Wahab Timpai Baigon
Haji Wahab Timpai Baigon Macam mana di Ranau panas kah Umno, Upko, PBS? Ada PR ka?

tolong cerita sikit.

Halik Zaman

Haji Wahab....Dimana mana sahaja, saham UMNO/BN sudah jatuh keparas bawah sekali. Semua usaha UMNO/BN untuk memulihkan imej-nya gagal malah lebih bertambah busuk, buruk dan bernanah. Cuma kroni sahaja yang suka UMNO.

Abd Karim Abd Rashid
Abd Karim Abd Rashid

Waaaah dasyat tu.

Jeffrey Sipawon
Jeffrey Sipawon

hahaha sudah sampai tahap expired!!! kalau macam tu kasi free pun orang nda mo suda... alaa..laa.laaa cian betul oooo!!

Emma Wangi
Emma Wangi

kalau tengok cara2 org berpolitik yg suka menyalahkan, memburuk-burukkan antara satu sama lain... mcm malas nak daftar jadi pengundi....

Mohd Serman
Mohd Serman

Kalau kita semua malas berpolitik, alamatnya masa depan negara, negeri terutama masa depan kita Akan hancur.. Itu perumpamaan yg Be-End ini sdh rusak teruk.. Umpama kalau Luka sdh jadi cancer bukan lagi benanah..

Jeffrey Sipawon
Jeffrey Sipawon

alaa..laa..laaa... mo bediri pun pakai tongkat itu pun tongkat orang lain,mo jalan pun nda boleh bejalan pun pakai bahu orang juga oooo... cian Be-End.


No comments:

Post a Comment